Najlepsi prelegenciProgram

Skuteczne strategie i najlepsze praktyki

Warsaw Email Summit to możliwość zdobycia praktycznej wiedzy, niezbędnej do prowadzenia i optymalizacji skutecznych kampanii e-mail marketingowych. Uczestnicy konferencji zapoznają się między innymi z najnowszymi Case Studies, najlepszymi praktykami oraz trendami, które zainspirują do realizacji nowych pomysłów każdego, chcącego osiągnąć sukces Marketera.

Program będzie aktualizowany na bieżąco. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.



1 października 2015, WARSAW EMAIL SUMMIT



08:30 – 09:30
Rejestracja uczestników
09:30 – 09:45
Powitanie uczestników konferencji
09:45 – 10:15
Convert mobile browsers into buyers

Matt Komorowski , PayPal

  • Convert browsers to buyers right on your phone
  • The newest trends in mobile purchasing and conversion
  • The power of purchasing with one touch
  • Use cases of successful companies winning in mobile commerce
10:15 – 10:45
Trends & Best Practices For 2015 And Beyond

René Kulka, Email Marketing Evangelist, optivo

  • Does email have a future? Latest key inventions
  • Gathering the right data - and using it effectively
  • Practical tips for state of the art email marketing
10:45 – 11:15
Beyond the newsletter: Introducing E-Mail automation within the customer lifecycle

Anna Hasenkampf, GlossyBox
Viktoria Wolff, GlossyBox

  • Automated welcome flow: how subscribers become customers
  • Effective use of promotional coupons
11:15 – 11:45
Przerwa kawowa
11:45 – 12:15
From multiple sources to automated multichannel marketing

Daniel Palm, WakacyjniPiraci.pl

  • How to merge different data from different sources to a single user profile
  • How to enrich the given data with customer preferences
  • How to use the profiled data to campaigns on autopilot
12:15 – 12:45
Potęga personalizacji i segmentacji bazy
na przykładzie Case Studies Fly.pl

Kacper Daszke, Fly.pl

  • różne sposoby na pozyskiwanie informacji o zainteresowaniach subskrybentów
  • personalizacja kampanii e-mail marketingowych i jej efekty
  • wykorzystanie email marketingu jako jednego z narzędzi w ramach lokalizacji klientów
  • Marketing Automation – dostosowanie komunikacji do zainteresowań klientów
12:45 – 13:15
Wady i zalety Videomailingu

Olaf Szymański, Sarigato

  • wyniki kampanii mailingowych z video
  • ograniczenia techniczne videomailingu
  • personalizacja video
13:15 – 14:15
Lunch
14:15 – 14:45
To co tak właściwie sprzedajesz? - Czyli jak UX może Ci pomóc sprzedawać?

Anna Lankauf, Divante

  • w jaki sposób, w prostych słowach, wytłumaczyć, czym jest Twój produkt?
  • jak elementy interfejsu mogą Ci pomóc w sprzedaży?
  • komunikacja wielokanałowa - jak ważna jest spójność komunikatu?
14:45 – 15:15
Boost your communication

Andrzej Ogonowski, SMSAPI.pl

  • dzisiaj marketingowcy mają do dyspozycji szeroką gamę zróżnicowanych narzędzi, dlaczego zatem odbiorcy coraz gorzej odbierają komunikaty marketingowe?
  • czy więcej oznacza lepiej?
  • dowiedz się, jak polepszyć jakość komunikacji niezależnie od rodzaju i ilości narzędzi, czy też sposobu promocji
15:15 – 15:45
Jak bezpiecznie wysyłać mailingi po 25.12.2014 r.

dr Dominik Lubasz, Lubasz i Wspólnicy
Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy

  • ile zgód jest potrzebnych: jedna, dwie, czy trzy - czyli ile check boxów należy zaznaczyć?
  • czy prosić o wyrażenie zgody na wysyłkę mailingów? Jeśli tak, to jak to robić bezpiecznie?
  • jak dostosować się do nowych przepisów, by radzić sobie ze skargami użytkowników?
15:45 – 16:15
Predictive Marketing: accessible and actionable

Ben Nieland, Datatrics

  • Predictive profiling: enriched profiles and more relevant campaigns
  • Recommendations: data-sources and context
  • Next Best Actions: actionable, focused and results-oriented

Aftershow Networking

16:15 – 16:45
Networking event

Tuż po prelekcjach, zapraszamy wszystkich uczestników do wzięcia udziału w moderowanym Networking Event, podczas którego będzie możliwość wymiany doświadczeń zarówno z pozostałymi uczestnikami konferencji, jak i obecnymi na konferencji ekspertami, przedstawicielami różnych branż.

16:45 – open end
After Party

Tuż po merytorycznej części Warsaw Email Summit, zapraszamy do pozostania z nami na After Party w Space Club. Zapewniamy miłą, sprzyjającą poszerzeniu swoich kontaktów biznesowych atmosferę oraz open bar.

Partnerem After Party jest mytaxi. Firma zapewnia uczestnikom wydarzenia powrót taksówką mytaxi, przy wykorzystaniu jednorazowych kuponów rabatowych. O sposobie wykorzystania kuponów będziemy informować mailowo przed Warsaw Email Summit 2015.

optivo
Zarejestruj Się