Prelegenci

Najlepsi prelegenci z wiodących przedsiębiorstw

Prelegenci Warsaw Email Summit to doświadczeni eksperci z różnych branż, dla których e-mail marketing jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Podzielą się oni z uczestnikami konferencji swoim doświadczeniem oraz pokażą, w jaki sposób zoptymalizować działania, wykorzystując różne kanały komunikacji z klientem.

Wkrótce przedstawimy kolejnych prelegentów Warsaw Email Summit.



Matt Komorowski

Head of Sales,
PayPal

Matt Komorowski jest szefem sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej, odpowiedzialnym za rozwój partnerstwa biznesowego, zdobywanie nowych rynków i kontrolę nowych produktów w ponad 20 krajach. Wcześniej, Matt był szefem sprzedaży w Groupon Polska, konsultantem The Boston Consulting Group oraz managerem w centrali Avon. Swoją karierę zaczynał w Kanadzie, wspierając marketingowo małe i średnie firmy. Matt ukończył studia handlowe na University of Toronto, Rotman School of Commerce.

Matt Komorowski

Anna Hasenkampf

Senior CRM Manager,
GLOSSYBOX

Anna Hasenkampf, Senior CRM Manager since 2011, built up the CRM framework at GLOSSYBOX for all 10 targeted country markets. Among others, she is responsible for creating, conducting and optimizing email marketing campaigns for the international subsidiaries. Before joining GLOSSYBOX, Anna worked for an European email marketing vendor. She studied Music and Media at the Humboldt University of Berlin.

Anna Hasenkampf

Viktoria Wolff

Senior CRM Manager,
GLOSSYBOX

Viktoria Wolff is since 2015 Senior CRM Manager at GLOSSYBOX. In this function, she identifies and defines for GLOSSYBOX dedicated target groups. She is also responsible for the implementation of personalised email marketing campaigns. Before GLOSSYBOX, Viktoria worked as Business Manager at international hotel portal HRS. Further career stations were METRO Cash & Carry Germany and the Australian brand agency Trendhaus.

Viktoria Wolff

Daniel Palm

Head of CRM, WakacyjniPiraci.pl

Since September 2014, Daniel Palm is part of the HolidayPirates GmbH in Berlin. First responsible for strategic and operational email marketing at all web portals of the company, he is since March 2015 Head of CRM. In this function, he develops step-by-step a data warehouse for all kinds of resources and channels. By doing this, he works closely with several departments at HolidayPirates, such as Content, Product, Social Media and Online Marketing. Before joining HolidayPirates, Daniel worked 4 years ago as First Level Supporter, Campaign Manager and Head of Training for optivo. He studied informatics and psychology.

Daniel Palm

Kacper Daszke

Marketing Manager,
Fly.pl

Kacper Daszke od ponad trzech lat kieruje marketingiem w internetowym agregatorze ofert turystycznych FLY.PL. W swojej pracy odpowiada za obszar ecommerce, jak również działania w obszarze offline marketingu. Zawsze podkreśla, że jego praca to pasja do zwiedzania świata. Zapalony entuzjasta e-mail marketingu i lojalizacji klientów. Wcześniej pracował na różnych stanowiskach związanych z branżą turystyczną, ucząc się potrzeb klienta w każdym możliwym położeniu w czasie podróży. Studiował zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym w Gdańsku (WSTiH). Współpracował przy projektach turystycznych dla takich firm jak: Groupon, MyDeal, Empik, Orange, Payback.

Flypl

Olaf Szymański

Sales Development Director,
Sarigato

W Sarigato Olaf Szymański odpowiada za rozwój sprzedaży usług email marketingowych oraz największej w Polsce sieci reklamy video "Sataku". Sarigato jest agencją email marketingową z własnymi zasobami ponad 10 mln rekordów. Poprzednio Olaf przez 8 lat pracował w biurze reklamy Społeczności.pl, gdzie kierował działem agencyjnym. Wcześniej był związany m.in. z domem mediowym OMD i internetową siecią reklamową Adnet. W branży reklamowej pracuje od 10 lat.

Matt Komorowski

dr Dominik Lubasz

wspólnik, radca prawny,
Lubasz i Wspólnicy

Specjalizuje się w prawie nowych technologii, e-commerce, własności intelektualnej, ochronie danych osobowych oraz w prawie gospodarczym, w tym europejskim prawie gospodarczym. Autor licznych publikacji z zakresu ochrony danych osobowych oraz handlu elektronicznego, w tym komentarzy do ustaw, a także cyklicznych artykułów na portalach tematycznych www.PortalPrawaIT.com i www.PortalODO.com prowadzonych przez ekspertów Kancelarii Lubasz i Wspólnicy. Ekspert Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ds. handlu elektronicznego. Członek Rady Programowej Centrum Ochrony Danych Osobowych i Zarządzania Informacją przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.

Dominik Lubasz

Witold Chomiczewski LL.M. (Göttingen)

wspólnik, radca prawny,
Lubasz i Wspólnicy

Jego zainteresowania zawodowe skupiają się wokół prawa e-commerce i prawa autorskiego. Posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu regulaminów sklepów i portali internetowych, regulaminów konkursów, w tym z wykorzystaniem numerów premium, a także w kwestiach związanych z odpowiedzialnością w Internecie. Autor publikacji z zakresu świadczenia usług drogą elektroniczną i ochrony baz danych. Redaktor naczelny portalu www.PortalPrawaIT.com. Prelegent na konferencjach dotyczących powyższej problematyki, a także związanych z zagadnieniami ochrony danych osobowych i prawnych aspektów marketingu internetowego. Brał udział w projekcie "Study on Liability of Internet Intermediaries", który był realizowany na zlecenie Komisji Europejskiej i miał na celu zbadanie implementacji i stosowania artykułów 12-15 dyrektywy 2000/31/WE w państwach Unii Europejskiej

Witold Chomiczewski LL.M.

René Kulka

Email Marketing Evangelist,
optivo

René Kulka is Email Marketing Evangelist and Consultant at optivo. Besides giving support to customer projects, he is as main author responsible for the email marketing blog of optivo. Within his blog posts, he provides readers on a regular basis with trends, know how, best practices and valuable market insights for successful email marketing.

René Kulka

Anna Lankauf

UX Strategist, Divante

Z wykształcenia psycholog. W Divante od ponad dwóch lat projektuje użyteczne rozwiązania m.in. dla eCommerce. Pracowała dla takich klientów jak Reserved.com, UPC czy Liberty Ubezpieczenia. Podczas projektowania zwraca uwagę na to co użytkownicy robią, a nie na to co mówią, że robią. Entuzjastka startupowego podejścia do biznesu, dobrze odnajduje się w zmiennych warunkach biznesowych.

Anna Lankauf

Bas Nieland

Co-founder & Data Magician, Datatrics

Datatrics makes predictive marketing accessible, actionable and easy to use. With Datatrics, small and medium-sized enterprises can easily integrate their data, gain valuable insights and get actionable results that help them - and their team - to reach marketing goals. As Chief Technology Officer, Bas is responsible for the strategic development of the platform. Previously, Bas has worked in similar roles for Green Orange Digital Marketing and the financial analytics startup StockFluence. He studied Business Administration and Information Technology.

Bas Nieland

Andrzej Ogonowski

marketing and PR director, SMSAPI.pl

W branży od prawie dekady, zaczynał jako programista i menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego. Obecnie kieruje działem marketingu i PR w SMSAPI.pl, z którym to serwisem związany jest od 2006r. W swojej pracy stara się znaleźć przestrzeń między automatyzacją a komunikacją, czyli, jak sam mówi efektywnością, a jakością w marketingu. Jeśli właśnie nie prowadzi warsztatów lub nie występuje na konferencji branżowej, to przebywa w mediach społecznościowych. Swoje zainteresowania określa jako szeroko pojęty marketing i kulturę – szczególnie w wersji pop.

Andrzej Ogonowski

Beata Rzepka

Ekspert ds. networkingu podczas Warsaw Email Summit 2015

trener biznesu, autorka książek „Efektywna komunikacja w zespole” (Samo Sedno, 2012), „Kariera na wysokich obcasach” (Onepress, 2012), „Kariera pod kontrolą” (Onepress, 2011), autorka artykułów w magazynie Personel i Zarządzanie, ekspert programu Biznes dla ludzi w TVN24 Biznes i Świat, właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej, blogerka. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Personelem na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Europejską Szkołę Trenerów. Absolwentka 2-letnich warsztatów aktorstwa improwizacyjnego ANIMA. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Posiada kilkuletnie doświadczenie korporacyjne w obszarze HR. Jako trener prowadzi szkolenia dla biznesu oraz dla przedstawicieli zawodów prawniczych.

Beata Rzepka